Rajdówka na bazie Nissana Patrola GR y60

Założenia były następujące: jak najmocniejsze auto do przeprawy na bazie Nissan Patrol Y60 2,8, z ograniczeniem że nadal ma przypominać to z czego powstał oraz że załoga będzie mieć odrobinę komfortu. Auto zostało obcięte w linii tylnich kół co dało 90o kąt zejścia, kąt natarcia został poprawiony przez wysunięcie przedniej osi o 11 cm. oraz zastosowanie specjalnego zderzaka. Nadwozie chronione jest przez zewnętrzną klatkę bezpieczeństwa, dodatkowo kabina jest zamknięta i wzmocnioną tylnia ścianką. Zbiornik paliwa został wykonany od podstaw (około 50l) i znajduje się za kabiną na ramie. Miejsce na rezerwę przewidziane zostało nad zbiornikiem na leżąco dzięki czemu środek ciężkości pozostaje bardzo nisko. Auto ma niecałe 2m wysokości przy kołach 35” (Simex Extreme Trekker II) Chłodnica (wykonana na zamówienie) została przeniesiona za kabinę i jest wentylowana przez dwa dwubiegowe działające automatycznie wentylatory. Jej miejsce przed silnikiem zajęła wyciągarka Warn M8274 rozbudowana o zestaw Gigglepin. Tylna wyciągarka to Superwinch EP9 służy również do asekuracji na trawersach. Obydwie wyciągarki wyposażyliśmy w linę syntetyczną Datex 12mm. Zawieszenie: tylne amortyzatory mają przeniesione mocowania tak aby auto lepiej radziło sobie w koleinach. Wszystkie elementy gumowe zastąpiliśmy tulejami Super Pro amortyzator skrętu to OME , sprężyny i amortyzatory to Dobinsons. Tylny most wyposażony w seryjną blokadę, przedni w blokadę ARB. Silnik to standardowa jednostka RD28T z nieco zmienioną charakterystyką i dołożonym intercoolerem. Filtr powietrza stożkowy połączony ze snorkelem. Wnętrze kabiny jest prawie seryjne: zmieniona została konsola środkowa na której znalazły się hebel główny odcinający + i gaszący silnik oraz heble i przyciski wyciągarek a także kompresora i blokad. Została dodana jeszcze konsola z wyłącznikami od halogenów. Fotele kubełkowe z pasami czteropunktowymi.


Next page

1.jpg
1.jpg
2.jpg
2.jpg
3.jpg
3.jpg
4.jpg
4.jpg
5.jpg
5.jpg
6.jpg
6.jpg
7.jpg
7.jpg
8.jpg
8.jpg
9.jpg
9.jpg
10.jpg
10.jpg
11.jpg
11.jpg
12.jpg
12.jpg
Next page