Suzuki Samuraj SJ80
Pojazd był budowany i modyfikowany w naszym warsztacie w kilku etapach.
Auto dostało zawieszenie +3". Elementy gumowe zastąpiliśmy polibuszami Super-Pro, w przednich wahaczach znajdują się tuleje mimośrodowe. Oryginalny reduktor (łańcuchowy) został wymieniony na klasyczny z SJ413 z wymienionym przełożeniem na 4,16. Wykonaliśmy tylny zderzak z zabudowanym oświetleniem oraz zaczepami holowniczymi. Przedni zderzak również naszego wykonania posiada zaczepy holownicze, zaczepy pod odciągi oraz płytę montażową wyciągarki. W celu poprawienia kąta natarcia auto zostało podcięte i zderzak jest „wpuszczony” w nadwozie. Zamontowaliśmy również wyciągarkę Come-up DV9000 wraz z liną syntetyczną Datex.. Przekaźniki wyciąggarki zostały schowane pod maską a gniazdo pilota wyprowadzone jest na błotniku przy drzwiach kierowcy. Dodatkowe oświetlenie to Reflektory dalekosiężne Hella FF75.
Wykonaliśmy również w pojeździe progi przygotowane pod hi-lift’a oraz snorkel. Zamontowaliśmy dodatkowo amortyzator skrętu. Ostatnim etapem było zaadoptowanie przedniego mostu z suzki jimny oraz przełożenia tylniego mostu z tegoż pojazdu. Mosty zostały przez nas solidnie wzmocnione. Wszystkie elementy wyposażenia zostały dwukrotnie pomalowane proszkowo.
.
|